När får jag min telefon?
När vi har behandlat din order skickar vi ett e-postmeddelande med en spårningslänk, som gör att du kan hålla koll på var ditt paket är någonstans
Varför har jag inte fått någon orderbekräftelse?
Du skall ha fått en order bekräftelse via e-post efter att du gjort din beställning. Ibland kan dessa e-postmeddelanden hamna i skräpposten..
Kan jag avbryta min order?
Ifall du önskar att avbryta din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så fort som möjligt.
Hur mycket kostar frakten?
Vår standardleverans kostar 99 SEK och sköts av Postnord.
Jag har lagt en beställning. När kommer den levereras?
Vi skickar din telefon inom 1–2 vardagar efter att vi tagit emot beställningen. Frakten tar cirka 2–5 arbetsdagar med Postnord.
Jag har inte fått min Postnord-spårningslänk. Vad ska jag göra?
När vi har behandlat din beställning får du ett e-postmeddelande med en Postnord-spårningslänk. Ibland kan våra e-postmeddelanden av misstag klassificeras som skräppost, så kika i din skräppost. Hittar du den ändå inte, kontakta kundtjänst.
Jag angav fel adressuppgifter, vad skall jag göra?
Tyvärr har vi inte möjlighet att ändra på leveransadressen då ordern redan har blivit behandlad. För att göra ändringa i leveransen behöver du kontakta Postnord.
Säljer ni till företag?
Swelion säljer till företag via vår B2B-sida. Observera att för att köpa till ditt företag måste ditt företag ha ett momsregistreringsnummer.